ساویناساوینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

پرنسس مامی و ددی (ساوینا)

سه ماه اول حاملگی

1389/12/11 13:03
نویسنده : zari-darusham
546 بازدید
اشتراک گذاری

 

روزای سختی  برامون بود هم برای من هم برای بابائی. من حالم خیلی بد بود بدتر از اون چیزی که فکرشو بکنی عزیزم. بله آزمایش خون دادم جوابم مثبت در آمد. 

الهی دورت بگردم من و بابائی خیلی خوشحال بودیم یواش یواش دیگه از شوک در آمدیم و با یه واقعیت بزرگی تو زندگیمون روبرو شدیم . که اون واقعیت وجود یه فرشته نازنینی مثل تو بود. که دنیامونو  با آمدنت عوض کردی عسل مامان. 

سه ماه اول خیلی  سخت گذشت. ماه اول که هیچی. اصلا متوجه نمیشی همین که فهمیدم حامله ام یه ماه گذشته بود تو ماه اسفند بودیم نزدیک عید . میخواستیم بریم مسافرت که دیگه کنسل کردیمش . راستی تاریخ ازمایشم هم 88/12/15 بود که فهمیدم حامله ام.که تقریبا 1 ماهم بودخوشگلم.

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

رفتیم پیش خانم دکتر گفت بله شما نی نی دارین. یه ازمایش کلی برام نوشت که منم رفتم چکاپ کامل شدم که بدونیم سالمم.22 همان ماه یعنی اسفند جوابش و گرفتیم که خدا رو شکر مامانیت هیچ مشکلی نداشت. همه چیز نرمال بود. 

 عید امسالم تو پیشمون بودی. که جایی نرفتیم  برعکس سالهای گذشته.چون با اجازت من همش درمانگاه مبین بودم واسه سرم این حرفا. چون یه لقمه غذا نمی تونستم بخورم.ولی ناراحت نبودم  بودماااااااااااو لی به خاطر تو نازنین عسلم همه این سختیهارو تحمل کردم. باباتیتم خیلی کمک حالم بود .    

قربونه جفتتون برم من الهی. فداتون بشم 

جونم برات بگه 89/2/8 تو ماه اردیبهشت که تو ماه 3 بودم رفتم پیش دکتر بهم گفت که باید یه آزمایش و یه سونو بدم واسه سلامت جنینه . منو فرستاد ابن سینا پیش دوستش دکتر معینی . اونجا دکتره بهم کفت نینیت دخمله بعدشم بهم گفت فعلا به کسی نگو.تو این تاریخ 89/2/15 بود جوابشو گرفتم. شکل نازت هم تو برگه سونو دیدم عریزم. یه عالمه قربون صدقه ات رفتم.

حالا ببینیم تو چقدر رشد کردی تو این 3 ماه:

نی نی قشنگم تو تقریبا 30 گرم  وزن گرفتی . قدتم حول حوش 7.5 سانتیمتر .اتدازه یه میگو وااااااااااااااااااااااااااااای چه کوچولوی ناناز مامان.تا الان بند نافت درست شده مامانی. چشماتم همینطور.گوشاتم ای بگی نگی داره کامل میشه.

راستی عزیز دلم تو الان میتونی دهنتو باز و بسته کنی میتونی میک بزنی بجویی.خلاصه کنم همه اعضای بدن نازت سر جاشون نشستن  ولی هنوز کامل درست نشودن.یعنی بدن شکل گرفته .الان میتونی شستتو توی دهنت بکنی.

 فرشته کوچولوی من دوستت دارم . عاشقتم عزیزم. نفس مامانی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

لیلا بانو
29 دی 89 20:17
ایشالا که به سلامتی