ساویناساوینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

پرنسس مامی و ددی (ساوینا)

ماجراهای قبل خواب(دیونه این کاراتم)

1390/10/28 2:15
نویسنده : zari-darusham
812 بازدید
اشتراک گذاری

 جیگر مامان سلام

مامانی قربونه این اداهااااااااااااااااااات ..............

فدای نازه نگات

وای که من و تو بابایی قبل خواب ماجراهایی داریم..................

بزاراز این جا شروع کنم که کارامونو کردیم که مثلا بریم بخوابیم.

niniweblog.com

 

بخوابیم؟

درست شنیدم؟

آره بخوابیم.شیر عسلت و درست میکنم می دم دستت .

همه چراغهارو خاموش می کنیم که تو عسل مامان مطمئن شی که هیچکی بعد تو بیدار نمی مونه.

بله با اجازت راهیه اتاق خواب می شیم.

طفلک باباییم که می خواد بعد خوابیدن ما یه فیلم ببینه مثلا.

من و پرنسس ساوینا می رم تو اتاق که شیطنت های خانوم خانوما گل می کنه

 به همه چی دست می زنی منم هی میگم نه نه نه

میزاری سر جاش ولی چه فایده یه چیز دیگه بر می داره

الهی من فدای شیطنتت بشم.

niniweblog.com

یه دفعه حوس می کنی که دوباره به عقب برگردی  هه هه هه هه

 

این و بگم که بابایی هم بهده ما نشسته داره فیلم می بینه دیگه. بمیرم براش.

یواش یواش ... تلو تلو خوران میای تو پذیرایی

منم هی بهت می گم مامان همه خوابن هیچگی اونجا نیست. 

تو این فاصله هی به بابا گوشزد می کنم که داره می یاد.

واااااااااااااااای دیدنیه این صحنه هااااااااااniniweblog.com

بابایی هم به محض شنیدن صدای پاهای نازت و ندای من میره تو آشپزخونه قایم میشه

ولی چی فک کرده تو توی تاریکی میری ذول میزنی تو چشای بابایی.

باباییم  اولش نمی خواد که لو بره جلوی خندهاشو میگیره ولی یهو از خنده می ترکه.

اینم از فیلم دیدن بابایی............

با تو بودن واسه ما دنیاییه.

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

هدیه جوووووووووووووووووووون
30 دی 90 12:12
سلام چقد شیطون شده این پرنسس خانوم ماشالااااااااااااااااااا