ساویناساوینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

پرنسس مامی و ددی (ساوینا)

ثبت نام در پالیم

1390/10/28 2:52
نویسنده : zari-darusham
1,685 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم . نفسم. دنیای مامان

من دوباره اومدم با خبرای خوب.............

فرشته کوچولوی من صبحا وقتی از خواب پا میشی تا شب که بخوابیم مامانی خیلی باهات بازی می کنه.

یه مدتی بود که بعد از صبحانه شال و کلاه می کردیم که بریم ددددد.

توام که عاشقه بیرون. با چه ذوق و شوقی آمادت می کردم اینقدر حول بودیکه حتی بهم اجازه نمیدادی منم آماده شم.

بعضی وقتا در حد یه قدم ساده تو خیابون بود. بعضی وقتا م سوار بر کاسکه با هم می رفتیم پارک نزدیک خونه.

ولی خودت می دونی که هوام سرده . زیاد نمیشه بیرون موند.

به خاطر همین من و بابایی تصمیم گرفتیم که یه مرکز بازی ببریمت . هم بازی کنی . هم اینکه نی نی ببینی. تا وابستگیت به من کمتر شه .که اینقد آویزون من نباشی.

بعده یه پرس جو از دوست و آشنا. اینور و آنور بردیمت پالیم

نفسه مامی روز اول برای آشنایی یه ١ ساعتی رفتیم که هم تو رو محک بزنیم . هم من و بابایی با محیط اونجا آشنا شیم.

آفرین به دختر نازم

اینقد خوب و عالی بودی که بابایی واسه یک ماه ثبت نامت کرد .

که قرار شد ٢ روز در هفته ببرمت اونجا که کیف کنی.

خودم که فک می کنم خیلی عالی باشه واست . ببینیم چی میشه..........

عکساشم برات می زارم........................

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مبینا
28 دی 90 20:15
به بابایی بگو تا من رو داری فیلم می خوای چیکار ما خودمون فیلمیم،فیلم به این شیرینی تا حالا دیدی بابایی؟؟
هدیه جوووووووووووووووووووون
30 دی 90 12:16
سلام چه جای خوبی رفتی پرنسس خانوم خوب بازی کنی باشه
خاله نفس
4 بهمن 90 23:16
عززززززززززززیزم خوش بگذره بهت مامانی از دختر نازمون عکس بذار برامون