ساویناساوینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

پرنسس مامی و ددی (ساوینا)

خداحافظی با می می مامان

1390/10/28 1:46
نویسنده : zari-darusham
3,048 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر ناز مامان 

ساوینای نازم مامانی تصمیم داشت تا پایان سال دوم بهت شیر بده ولی سعادت نصیب مامانی نشد. دوست داشتم این دوران.

زمانشم هنوز نرسیده بود ولی دختر ناز مامان دیگه می می مامانی نخورد.

دوران شیر دادن بهت یه عالمی داشت. آخه مامانی مجبور بود همش غذا بخوره.

از این که یه زمانی نخوام بهت شیر بدم عذاب وجدان داشتم. ولی خدارو شکر که خودت نخوردی.

خیلی ناراحت و دلگیر بودم. به دکترت که زنگ زدم خیالم راحت شدکه گفت :

هیچ اشکال نداره اگه شیر پاستوریزه یا ماست بخوری.

از وقتی تو بدنیا اومدی همیشه از این زمان وحشت داشتم از شیر گرفتنت و می گم.

خدارو شکر که این مرحله از زمان با کمک خدای مهربون به خیر وخوشی تموم شد.

آره مامانی دارم سعی می کنم باور کنم... ولی خیلی سخته .

هیچوقت یادم نمیره

اون زمانی که تو بدنیا اومدی  توی بیمارستان خانم پرستار تو رو آورد داد بغلم و گفت بهش شیر بده

وای عزیزم اون موقع چه حالی داشتیم  ،

بااینکه تازه از تو اتاق عمل اومده بودم بیرون و عوارض بیهوشیم از بین نرفته بود بی هوش و منگ بودم 

ولی تو رو که گذاشتن تو بغلم دوست داشتم هزار بار این صحنه برام تکرار شه آخه چشام به زور تو رو می دید

از اینکه صحیح و سالم تو بغلم بودی خدا رو هزار هزار بار شکر می کردم،

باورم نمی شد کوچولوی نازی که تو بغلمه نی نی من باشه ،

تا اون روز فکر نمی کردم که اینقدر برام عزیز باشی ،

لحظه ای که برای اولین بار بهت شیر دادم رو یادم نمیره

تو نمی تونستی شیر بخوری  وقتی که برای اولین بار می می مامان میک زدی من و بابایی از خوشحالی گریه کردیم.

الانم دختر ناز مامان که ١٤ ماهش تموم شده دیگه می می مامان و نمی خوره.

شبام موقع خواب ٢٥٠ سی سی شیر با عسل می خوره.

صبحام ٢٥٠ سی سی. عصرام که می خواد بخوابه ٢٥٠ سی سی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
3 بهمن 90 19:18
دخترمون دیگه بزرگ شده . جالبه که خودش نخواسته . آوا هنوز که هنوزه قصد ول کردن ما رو نداره. آخه اصلا به هیچ وجه رو پام نمی خوابه. جالبه روی پای مادر بزرگش راحت می خوابه اما وقتی من خونه باشم چه عصرها چه شبها باید کنارش دراز بکشم و اونقدر شیر بخوره تا بخوابه. خبلی وقتا کمرم درد می گیره. اما دلم نمی آد از شیر بگیرمش. احتمالا اون موقع هم برای خوابوندنش مشکل خواهم داشت. راستی تو چیکار می کنی؟ چجوری قبلا می خوابوندیش ؟ الان مشکل نداری؟