ساویناساوینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

پرنسس مامی و ددی (ساوینا)

خوشم میاد.........................

1390/5/19 16:47
نویسنده : zari-darusham
566 بازدید
اشتراک گذاری

Baby Angel

خوشم میاد وقتی در یخچال و باز میکنم ١ متر دهنتو باز می کنی ذوق می کنی و می مونی که چیو برداری

خوشم میاد وقتی خوابت میاد چشات کولوچو میشه

خوشم میاد وقتی که بابایی میاد در که باز میکنم واسش دوباره ١ متر دهنتو باز میکنی

خوشم میاد وقتی دارم چائی میخورم لیوان و از دستم میخوای بگیری ماشاالله زورتم زیادهاااااااااااااا

خوشم میاد وقتی پرده اتاق میزنم کنار دیگه نمی شه تو بغل تو رو نگه داشت .اینقد که دست و پا میزنی

خوشم میاد وقتی که دهنتو اینجوری میکنی

خوشم میااااااااااااااااااااااااااااااااد

ضعف میکنم واست عزیزم

خوشم میاد وقتی پاهاتو اینطوری میزاری. قربونت یرم.

خوشم میاد وقتی سمت اف اف می برمت  ذوق می کنی  مامانی و یه نگاه می کنی و شروع میکنی به دست زدنش

خوشم میاد وقتی می خوای بخوابی محکم دست مامانی و میگیری

خوشم میاد وقتی صبح از خواب بیدار میشی از جلوی اتاقت که می خوایم رد شیم نمی زاری . میگی باید بریم این تو.............

خوشم میاد وقتی میگم ب ب  ب ب ب بع بع بع بع  . غش می کنی از خنده وقتی میگم ددددددددد  همینطور

وقتی الکی عطسه یا سرفه میکنم

خوشم میاد وقتی داری ٤ دست و پا میری بعضی وقتا کونتم میدی هوا.

 عاشقه حرکاتتم.

می دونم یواش یواش که یزرگتر شی شیرینتر میشه حرکاتت

ولی من دلم تنگ میشه واسه ایناااااااااااااااااااااا

خلاصه بگم که خیلی خیلی خوشم میاد ازت شیطونک کوچولو .....

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نیایش
23 مرداد 90 22:50
نی نی گولوی با مزه مامانیت رو یه بوس شکلاتی بکن چون حتما از این کارت خیلی خیلی خوشش خواهد آمدممنون پیش ما اومدی