ساویناساوینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

پرنسس مامی و ددی (ساوینا)

8 ماهگی ساوینای گل

1390/5/19 5:13
نویسنده : zari-darusham
2,360 بازدید
اشتراک گذاری

 Bear Love

همه ی عشق و نفسم برای تو ساوینای مامی

ورودت و  به ٨ ماهگی تبریک میگم مامانی

دوستت دارم عزیزم

آخ که چقدر شیرین شدی

مامانی این اولین عکسته توی ٨ ماهگی .

یعنی همون روزی که رفتیم پیش دکی جون

 گل دختر مامان عاشقتم

قربونه گله سرت برم من الهی...

نفس مامان هر روز نسبت به دیروز احساس میکنم بیشتر دوست دارم خب معلومه دیگه.

دختره به این نازی داشته باشی این حس و نداشته باشی  . ممامانی دوستت دارم.

                               زیبا

از دکی جون برات بگم خدا رو شکر از همه چی راضی بود مخصوصا از قد و وزنت که گفت : خیلی عالیه..

راستش و بخوای عزیز دل مامان من خیلی رو غذات حساسم

همش با خودم می گم  نکنه ناناز مامان یه موقعهایی گشنه باشه.

همش نگرانه سلامتیتم  که همه چی به بدن نازت برسه و هیچی کم نداشته باشی عشقم. نفسه مامان

 واست از دکترت بگم که گفت:

دیگه می تونی آب میوه بخوری.                         زیبا

 انواع پوره ها: موز - سیب زمینی- هویج

بعدش راستی ماست هم می تونی بخوری.                                        

قربونه دختر نازم برم حالا دیگه یواش یواش عین ما غذا میخوری ولی دکی جون یه چیز دیگم که گفت :

شیر مادره که گفت مبادا کم کنی مثل قبل باید شیر مامانی و بخوری که واست خیلی خوبه

 Bears Talking  

اینم چندتا عکس ناز از ساوینای قشنگم:

ساوینای نازم میدونی که نفس مامانی.

دختر ناز و قشنگم نشسته در حال پاره کردنه کتابشه .

ای جانم  . فدای اون دستای نازت

 

اوه مامانی از استخر بادیت بگم که بابائی برات خریده

از موقعی که هوا گرم شده تو حموم میزاریم و دختر گلم توش شنا می کنه

اینم چند تا عکس خوشگل از افتتاحیه استخر بادی :

فدای اون نگاه قشنگت بشم من عزیزم

الهی قربونه خنده هات برم من مامانی

ایشاالله که همیشه لبات پر خنده باشه مامان

اینم اضافه کنم که دختر گلم حسابی حموم کردن دوست داره حسابی حال میکنه با آب بازی

  

ساوینای نازم حموم که میبرمت یه ربع اول و مامان حسابی بازی میکنی با اسباب بازی هات

جدیدنم یاد گرفتی که آب و  با دستات بگیری

 ولی مامی نمیشه که ولی تو ول کن قضیه نیستی.

 افتتاح صندلی غذای عروسکم: به به چقد نازه مامانی

مبارکت باشه دور دونه  ی مامان

ساوینا ی حپلی .

وااااااااااااااااااااااای خانوم خانومااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

شما چقد تمیزین. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

شنا کردین تو غذاتون؟

ساوینا: مامانی خب ظرف غدا و دادی دست من . خب ماتظار داری من چیکار کنم؟

ساوینا: مامانیم به من غذا نمی ده منم دارم ظرف غذام و می خورم .

چیکار کنم خب گشنمه.

 ساوینای نازم می شینه.........................................

اولین گفته های ساوینای نازم...............................

 ادامه دارد.................................

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان يگانه زهرا
10 خرداد 90 13:01
8 ماهگيت مبارك خانم گل من لينكتون كردم اگر دوست داشتيد شما هم لينك كنيد
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
18 خرداد 90 11:46
برای ما هم پرنسستون شیرنه. حیف که پسر ندارم !!!!!!!!!!!!!!
خاله پوری
22 خرداد 90 3:13
سلام جیگر خاله نمیدونی چقدر دلم برات تنگ شده.دیروز که رفتی از پیش خاله دلم خیلی گرفت.کلی بهت عادت کرده بودم.حالا نشستم اینجا قربون صدقه عکسات میرم.راستی امروز رفتم یه لباس خوشگل واست خریدم که وقتی راه افتادی بپوشی و قر بدی واسه خاله دوستت دارم عشقم
مامان هلیا
28 خرداد 90 11:38
مامان ثنا
2 تیر 90 16:56
سلام ماشالا چه دختر ناز و با نککی دارین خدا حفظش کنه براتون.
مامان سوگند
6 آذر 90 10:05
ماشاله دخترتون خيلي نازه خيلي جونم دوسش دارم