ساویناساوینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

پرنسس مامی و ددی (ساوینا)

شگفتی های نی نی من

1390/11/6 18:39
نویسنده : zari-darusham
618 بازدید
اشتراک گذاری

 

Pink and Purple Flowersوااای که چقدر شیرین شدی عروسکم .

یاد گرفتی وقتی عروسکت و می دم دستت . میگم ساوینا بوسش کن  میگیری لپش رو ماچ میکنی...

میگم بابا رو بوس کن: هر جا باشه میری پیشش بوسش می کنی . نازش می کنی.

میگم ساوینا نازش کن. دستت و محکم می بری روی سرش نازش می کنی. کسی ندونه انگار می زنی تو سرش.

می گم ساوینا  : بشین . می شینی.

 می گم ساوینا : بیا . می یای.

می گم ساوینا  :  برو . میری.

می گم ساوینا : گوشات کو؟ گوشات و نشون میدی

می گم ساوینا : چشات کو؟ انگشتت و میکنی تو چشات.

می گم ساوینا :برو تو اتاقت بازی کن. با اون چشای نازت من و نگاه می کنی به بهانه اجازه . (یعنی واقعا برم مامان) بعد بدو بدو میری تو اتاقت

Orange and Red Flower خط خطي کردن و نقاشي كردن و تازه شروع کردی

Orange and Red Flower بالا رفتن از هر جایی که امکان داشته باشه یا نداشته باشه و به نحو احسن بلدی و خوبم تعادل تو حفظ می کنی.

Orange and Red Flower هُل دادن و كشيدن وسیله ها رو بلدی.

Orange and Red Flower همش در حال دويدن  هستی مخصوصا که مامانی بخواد بگیرتت و پريدن از جای بلند و هم با کمک مامانی میتونی انجام بدی .

Orange and Red Flower پُرکردن و خالي كردن لوبیا رو مامانی بهت یاد داده. عاشق این بازی هستی .خدا نکنه که من بخوام اون کابینت حبوبات و باز کنم. هر جا باشی خودت و می رسونی. با اشاره به حبوبات ..............میگی بده .هی با اون دستای نازت چنگ میزنی تو ظرف لوبیا ها. اوایل خیلی مرتب و با سلیقه بازی می کردی ولی جدیدا همه لوبیا ها رو پخش زمین می کنی.مامانی هم باید جمع کنه همشو. بعضی وقتام دور از چشم من یه دونه میزاری تو دهنت ولی وقتی میگم نه . فوری در می یاری.

Orange and Red Flower یاد گرفتی وقتی مامانی با مکعب های رنگی برات برج می سازه و به هم بریزی و با مامانی  تا ٤ تا مکعب رو هم می چینی.

Bright Green Flowerیاد گرفتی وقتی میری می چسبی به تلویزیون مامانی بهت می گه ساوینا عقب عقب. با اون پاهای نازت عقب عقب می یای.

Bright Green Flowerلیوان آب و تو دستت می گیری می چسبونی به یخچال . که من بهت آب بدم. جدیدا هم یه کار بد یاد کرفتی وقتی برات آب می ریزم جلو جلو می ریری میشینی رو زمین که من لیوان و بزارم جلوت . اونوقت دستت و می کنی توش .

Bright Green Flowerموقع غذا خوردن هم همش می خوای قاشقو از من بگیری و خودت غذاتو بخوری برای همین من همیشه دو تا قاشق می یارم یکی برای شما یکی هم برای خودم وقتی شما مشغول بازی با قاشق و غذا هستی منم بهت غذا میدم گاهی وقتا هم که از دست من نمی خوری و میخوای تنها بخوری

Bright Green Flowerآخر غذات من یه خورده غذا میزارم تو ظرفت. اون موقع کلی ذوق میکنی و سعی میکنی که قاشق و بزاری  تو دهنت

 ولی هنوز نمی تونی این کارو درست انجام بدی و قاشق و برعکس میکنی  تو دهنت یه خورده میخوری ویه خورده میریزی زمین

                    Pot of Flowers

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان اميرحسين
8 بهمن 90 9:15
ساوينا خانوم داره بزرگ ميشه خانوم ميشه


مرسی خاله جون.
mAhyA
8 بهمن 90 19:53
عزیزمممم ماشالله...

عزیزم شما وب ندارین؟ ممنونم که به ما سر می زنین.