ساویناساوینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

پرنسس مامی و ددی (ساوینا)

نظرات (6)

عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
27 آبان 90 21:23
حالا کجاشو دیدی!!!مونده خانم جون. راستشو بخوای من وقتی اون عکس ساوینا رو که از تخت پایین می اومد دیدم وقتی شمعها و آباژور کنار تختت رو دیدم با خودم گفتم خوش به حال زری جون . ساوینا چه دختر آرومیه . به هیچ چیز دست نمیزنه. پس پرنسس کوچولو هنوز دمش در نیومده بود آره؟!!!!!!!
مامان رادین
28 آبان 90 11:18
سلام.ممنونم عزیزم که به خونه دختره نازم سر می زنی
من عاشقه رادینم . خیلی بامزهست.
ببوسش
مامان سام
28 آبان 90 18:24
بچه ها يه قتايي يه كارايي ميكنن كه واقعا خنده دار ميشن چه مراحل رو به ترتيب طي كرده ساوينا جون
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
29 آبان 90 13:20
ای دختر شیطون و بازیگوش. مواظب باش ازون بالا نیوفتی عزیزم
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
29 آبان 90 22:58
سلام عزیزم. دو تا سوال پرسیده بودی. اول اینکه یه سرس سی دی هست به اسم تاتی که شماره های مختلفی داره. یاده نیست. من از کتابفروشی خریدم. یه سری از شعر های آقای ناصر کشاورز و چند تا شاعر دیگه که بیشتر برای کودکان کار می کنن. دوم اینکه وقتی صفحه نظرات تایید شده رو باز می کنی سه تا گزینه داره یکیش پاسخه. پاسخ رو که بزنی صفحه ای باز می شه که نظر داده شده بالاش میاد. یه اینتر کنی میره خط بعد. هر چی دوست داشتی بنویس و تایید رو بزن. نوشتهات ادامه همون نظر میاد.

عزیزه دلم ممنون. یه دنیا دوستت دارم بوس

سارا
30 آبان 90 19:50
سلام مامان مهربون خوبيد؟من تازه وبلاگمو درست كردم خوشحال مي شم بهم سر بزنيد


قربونت برم . چشم.مرسی که تشریف آوردین