ساویناساوینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

پرنسس مامی و ددی (ساوینا)

اولین سفر نوروزی

1390/2/3 16:14
نویسنده : zari-darusham
538 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر نانازم ساوینا جان

 niniweblog.com

ما چند روز مونده به عید رفتیم مسافرت . خیلی بهمون خوش گذشت با بودن تو یکم برامون سخت بود ولی یه حال و هوای دیگه ای داشت. جونم برات بگه که :

سال تحویل  تقریبا نصفه شب بود بخاطر همین هر کاری کردم بیدار بمونی نشد که نشد................ 

همه دور هم بودیم خاله پوران - پارمیدا- عمو مازیار- دایی وحید و زن دایی فرزانه - من و تو بابایی

چند روز اول همه چی خوب بود ولی از روز ۴ عید تو دختر خوشگلم مریض شدی. 

اولین شب تا صبح بیدار بودی و همش گریه می کردی.

 من خیلی ترسیده بودم صبح من و بابایی و دایی وحید بردیمت دکتر.

 دکی جونم گفت که گوشات و گلوت التهاب داره.

دارو نوشت و امدیم خونه.

خیلی بی تاب بودی شیرم خیلی کم خوردی تو اون روزا............... 

 تو ایام عید تولد دایی وحید بود که بهمون خیلی خوش گذشت اینم یه عکست تو مهمونی:

                 

اینام چند تا عکس که تو مسافرت ازت گرفتم: 

 

 

ساوینای عریزم  گل دختر مامانی دوست  دارم niniweblog.com

ما ۹ فروردین برگشتیم خونه 

 البته اینم بگم که می خواستیم بریم اصفهان . ولی نرفتیم اونم به خاطر شما . که حالت زیاد جالب نبود.برگشتنی هم خیلی اذیت نکردی مامانی

دختر خوبی بودی. همش خواب بودی عزیزم.

niniweblog.com

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)