ساویناساوینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

پرنسس مامی و ددی (ساوینا)

4 شنبه سوری با این فسقلی

1390/12/27 4:08
نویسنده : zari-darusham
843 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبمون. شرمنده که این روزا درگیر خرید عید و نظافت منزل و بدو بدو های عیدیم.

تشکر فراوان دارم از همه نازنین هایی که اومدین به خونه ناناز من .

خیلی دلم براتون تنگ شده بود ولی باور کنید با این فسقلی که من دارم اصلا نمیشه مثل قبلا بیام تو وبلاگش.

خیلی توجه و مراقبت و رسیدگی می خواد. به زور به خونه زندگیم می رسم.

از ٤ شنبه سوری واستون بگم که اولا این و بگم که من شخصا از این روز خوشم نمی یاد. اونم به خاطر این سرو صداهای مسخره. یاد قدیما بخیر. آتیشی روشن می کردیم. آوازی می خوندیم (سرخی تو از من ، زردي من از تو )...مراسم قاشق زنی داشتیم.

چیه آخه این روزا همش شده سرو صدا . اصلا دوسش ندارم.

هر سال من و بابایی و دوستانمون دور هم جمع می شدیم. پارسال به خاطر نی نی  کوچولومون موندیم خونه . راستش ترسیدم ببرمت بیرون. ولی امسال رفتیم پیش دوستامون.

جاتون خالی خیلی بهمون خوش گذشت. آتیش خوشگلی روشن کردیم. از روش پریدیم. 

این آتیشمون:

اینم عکسای ناز اون شب:

آخه این چه طرز وایستادنه؟

قربونه دس زدنت برم من مامانی

ای جونم با این قیافت.

*** عاشقتم نفس****

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

عمه آتنا
27 اسفند 90 8:09
vay che khanom kocholoye khoshtipi hamishe khosh bashin
خاطره مامان بردیا
28 اسفند 90 17:33
خدا رو شکر که حسابی به پرنس خانوم چهارشنبه سوری خوش گذشته