ساویناساوینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

پرنسس مامی و ددی (ساوینا)

16 ماهگی فرشته مامان

1390/11/10 15:50
نویسنده : zari-darusham
502 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به روی ماهت عزیزم

Girly Happy Birthday

ورودت به ١٦ ماهگی تبریک میگم

عاشقتم نفس مامانی

روز به روز داری ماشاالله بزرگ بزرگتر میشی

دل من و بابایی و با شادی و خنده پر میکنی

با این شیطنت هات

آخ که در روز دلم می خواد همش گازت بگیرم

همش بغلت کنم  بچسبونم به خودت

 Birthday Hugs

توام که چقدر از این کار عشقولانه خوشت مییاد

این روزا با این که دخمل نازم شیر مامانیش و نمی خوره

ولی مامانیش و با تمام وجود دوست داره

شبا تا مامانیش و بغل نکنه خوابش نمی ره

تا دست مامانیش و نگیره  خیالش راحت نمی شه.

قربونه دختر با احساس خودم برم

با تمام وجود دوست دارم

I Love You

عزیز دلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آنیسا
10 بهمن 90 22:47
ساوینای عزیز ماشالا بزگ شدی دیگه 16ماهگیت هم مبارک باشه عسلم

خاله جون ممنونم