ساویناساوینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

پرنسس مامی و ددی (ساوینا)

نظرات (13)

مامان نسترن
28 دی 90 23:55
اااااااااااای جونم.چه نازوخوشمل این خانوم.می یای با هم دوست بشیم
مامان سیلوانا
29 دی 90 10:27
آخه چرا این عکسا رو می ذاری مامانش که همه ببینن . بیا ببین امروز صبح یه نفر چه نظر هایی برام گذاشته ! تازه من همه اش دارم رمزی می نویسم و فقط چند تا از دوستام رمزم رو دارن . ولی باور کن بعدش که صفحه ات رو باز کردم و این عکس های زیبا رو دیدم کلی روحیه گرفتم و لبخند نشست رو لبام . باید یه گاز کوچولو از اون پشت پاش بگیرم تا خیالم جمع شه . عزیز دلمه با اون پا بلند کردنش . دخترت خیلی خیلی خیلی دوست داشتنیه ، دوستم . مراقبش باش .
مامان شینا
29 دی 90 20:16
رمز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان نسترن
29 دی 90 23:19
سلام عزیزم.ببخشید من دیر پیامتونو دیدم.پرده تختو خودم سفارش دادم برام دوختن.در ضمن اگه دوست داشتی رمزو به منم بدین .خوشحال میشم برام یک یادگاری هم بذارین.
مامان نسترن
29 دی 90 23:20
عزیزم خصوصی داری
مامان نسترن
30 دی 90 11:36
قربونش بشم با این عکسای خوشگلش....چه مستقل ..خودش لباساشو انتخاب میکنه
خاطره مامان بردیا
30 دی 90 11:57
1.مرسی بابت رمز 2. بخورم من این دخملی رو که انقدر نازه 3. عاشق اون عکس شدمکه پاش و بلند کرده سر کمد لباس ها
هدیه جوووووووووووووووووووون
30 دی 90 12:22
منم رمز میخام
mAhyA
30 دی 90 21:44
سلام نظر خصوصی براتون گذاشتم
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
30 دی 90 23:29
عزیزم ما تهران نیستیم. من از شهر باران می آیم ( رشت ) اگه اینجا رو انتخاب کنید خوشحال میشیم!!
زهرا مامان مهلا
3 بهمن 90 21:15
عجب جوجه طلایی نازززززززی به ما هم سر بزنید و نظرتون رو در مورد تبادل لینک برامون بذارین البته در صورت تمایل. خوشحال میشیم
مهسا مامان مرسانا
3 بهمن 90 21:50


بوسسسسسسسسسس

مامان شیرین
5 بهمن 90 11:14
سلام خانومی. خوبین؟ من از خواننده های خاموش وبلاگ ساوینا جون هستم. بعد 2 هفته اومدم دیدم رمزی نوشتین. خیلی ناراحت شدم. آخه عاشق عکسای ساوینا جون بودم و کلی ایده واس دخترم می گرفتم ازشون. ممکنه لطفا رمزتونو به منم بدین؟ مرسی. بوووس