ساویناساوینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

پرنسس مامی و ددی (ساوینا)

نی نی نازم سرما خورده

1390/9/7 12:45
نویسنده : zari-darusham
503 بازدید
اشتراک گذاری

ساوینا عسل مامان الان که دارم این مطب و برات می نویسم عزیزه دلم تو خوابی 

هنوز سرما خوردگیت خوب خوب نشده.

آره مامان یه چند روزیه که دختر قشنگم حال نداره . همش غر میزنه. آروم و قرار نداره

نمی دونم چی شد که مریض شدی . نصف شب پا شدم که بهت سر بزنم دیدم تب داری

 فرداش بردیمت دکتر معاینت کرد که گوشت عفونت نکرده وگلوتم قرمز نیست

برات داروی تب نوشت اومدیم خونه. من یه سری دادم دیدم تبت اومده پایین

تا یه روز تب نداشتی منم دیگه دارو تو ندادم

ولی بعد ٢ روز دوباره تبت شروع شدبا آبریزش بینی . سرفههای شدید

مام پنج شنبه و جمعه ٢ تا مهمونی دعوت داشتیم

٥ شنبه مهمونی خاله مزگان بودو تولد خاله مهسا

جمعه هم عروسی خاله همیلا بود که نتونستیم بریم

روز جمعه دیدم خیلی حالت بده به دکترت زنگ زدیم دوباره واست دارو داد.

بعدشم گفت تا ٢ روز دیگه اگه خوب نشد بیارد مطب

فعلا که داری دارو مصرف میکنی

راستی تو این مدتم اصلا خوب غذا نخوردی.

دعا می کنم که هیچ کوچولویی مریض نشه و هیچ پدر و مادری دردو مریضی بچه اش رو نبینه. آمین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
9 آذر 90 10:35
مامان مهربون . مگه نمی دونی وقتی دارو می ده اونم برای تب که اینقدر مهمه ، باید حتما تا آخر _حداقل یه هفته _ به بچه بدی؟؟حالا بهتر شده ؟

آره راست می گی عزیزم