ساویناساوینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

پرنسس مامی و ددی (ساوینا)

13 ماهگی گل مامان

1390/9/6 5:15
نویسنده : zari-darusham
735 بازدید
اشتراک گذاری

                                     Happy Birthday I Love You

سلام عزیز دلم

چند روزه که تولد ١ سالگیتم به سلامتی تمام شده امروزم رفتیم دکتر واسه چکاپ

آقای دکتر مثل همیشه از قد و وزنت حسابی راضی بود. بهم گفت که به زور بهش غذا ندین .

من؟من به زور بهت غذا می دم؟ به خدا نه.خودت هر چی میل داشته باشی می خوری

تا نشستیم  از همه چیت تعریف کرد خدارو شکر

گفتم که قطره آهنت و خوب نمی خوری اونم واست یه شربت نوشت و گفت که این و به جای مولتی ویتامین و آهن بهش بدین.

بعدشم گفت که دیگه همه چی می تونی بخوری. غداتون و می تونین بهش بدین

عسل . شیر پاستوریزه. .... می تونی بخوری

صبحونه پنیر .. کره عسل مربا با نون می تونیم بهت بدیم شام و ناهارم مثل ما

راستی یه چیز دیگه: آب رو هم دیگه نیاز نیست برات بجوشونیم آب معدنی می تونی بخوری.

بابایی از این قضیه خیلی خوشحاله .

یه چکاپ کلی هم برات نوشت که به امید خدا باید انجامش بدیم تا دفعه بعد ببریم پیشش

راستی دفعه بعد واسکن داری عزیزم واسکن 1 سالگی

امروز نزد چون واکسن آنفولانزا داشتی .

مامانی قربونت بره. دوست دارم میدونی که ته نداره.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)