ساویناساوینا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

پرنسس مامی و ددی (ساوینا)

روز مادر

1391/2/27 12:32
نویسنده : zari-darusham
1,414 بازدید
اشتراک گذاری


 روز مادر بر همه مادران عزیز مبارک

 


مادر،

تو کتاب نامکتوب مرارت هایی،

تو دیوان محبت هایی،

تو ناب ترین واژه شعر خلوصی؛

تو بلندترین داستانِ حماسیِ ایثاری.

ای قصیده بلند عشق؛

ای عاشقانه ترین غزل؛ 

ای مثنوی رنج ها؛

تو بیت الغزل از خودگذشتگی هستی؛

تو قافیه احساس قلب منی؛

تو منظومه بلند فضیلت هایی

تو بهترین بیت رباعی محبتی

 

.
مادر،

شعر وجود تو را،

واژه واژه می نوشم و رعناترین غزال غزل هایم را به سویت روانه می کنم.

دو بیتی های احساسم را همراه با شادمانه ترین ترانهفصل های زندگی ام،

نثار دل بهاری ات می کنم.

ای بهترین شعر زندگی

 

 


وقتی چشم به جهان گشودم.

قلب کوچکم مهربانی لبخند و نگاهت را که پر از صداقت و بی ریایی بوداحساس

کرد.

 

دیدم زمانی را که با لبخندم لبخند زیبائی بر چهره خسته ات نشست و دنیایت

سبز شد

و با گریه ام دلت لرزید و طوفانی گشت.

از همان لحظه فهمیدم که تنها در کنار این نگاه پرمهر و محبت است که

احساس آرامش و خوشبختی خواهم کرد.

 

 

 

 

مامان مهربانم،

آهنگ صدایت، زیباترین ترانه زندگی‌ام،

نفس هایت، تنها بهانه نفس كشیدنم

و وجودت تنها دلیل زنده بودنم شد

 


هرگز صدای مهربانت را که هر شب برایم لالائی می خواند فراموش نمی کنم،

همان صدای قشنگی که حالا نیز به تمام دلتنگی هایم پاسخ می دهد

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

عمه آتنا
27 اردیبهشت 91 12:57
روزتون مبارک مامانی عکس جدید از ساوینا جون ندارین؟ دلمون تنگ شده واسش
مامان آتین
27 اردیبهشت 91 23:52
با تاخیر روز مادرو بهت تبریک میگم گلمممممممم پس کو عکس جدید از دخمل نازمون؟؟ ببوس روی ماهشو ما آپیم
مامان امیرناز
28 اردیبهشت 91 16:29
سلام عزیزم چه ماهه این دختر از دیدن عکسای خوشگلش کلی کیف کردم راستی من اشتباهی سارینا لینکش کرده بودم خوشحال میشم امیرجونم و لینک کنید
سحر مامان يزدان
2 خرداد 91 11:23
سلام عزيزم. من هميشه به وبلاگ دختر خوشگلت سر ميزنم.خيلي ماهه آدم از ديدنش لذت ميبره خوشحال ميشم وب يزدان منو لينك كني. اون وروجك رو ببوس